september 20, 2021

Babymoon I Charleston

Forrige helg, Scott og jeg reiste Til Charleston, SC for litt hvile og avslapning før lille kommer. Alle synes å kalle disse turene en ‘babymoon’, så jeg antar at det er det vi vil kalle det! Mange av dere ba meg om å oppsummere turen og dele noen anbefalinger, så jeg ønsket å skrive et raskt innlegg mens alt var friskt i tankene mine.

Både Scott og Jeg har vært I Charleston før, og det er en av våre favorittbyer-det er så mye historie og kultur! Downtown Charleston er så sjarmerende-pluss de har fantastiske restauranter og shopping!

I fjor høst var jeg I Charleston for en venns bursdag og vi bodde På Belmond Charleston Place. Vi hadde en fantastisk tid, og jeg visste at Det er der Jeg ønsket Scott og jeg å bo denne gangen! Ikke bare er hotellet helt nydelig, men det er knyttet til mange restauranter og butikker – alt er så praktisk! Et annet aspekt som jeg elsker om hotellet er deres club nivå rom alternativ. Ligger i de to øverste etasjene av hotellet med fantastisk utsikt over byen, har club level-rommene tilgang til en to-etasjers salong med en utvidet marmorbar og plysj sitteplasser. Her kan du nyte gratis mat og drikke hele dagen, inkludert kontinental frokost, ettermiddagste, småretter om kvelden og desserter. Vi elsket at vi kunne gå opp til salongen når som helst i løpet av dagen for en rask matbit og drikke! Et annet aspekt jeg elsker om dette hotellet er at det er dyrevennlig – selv om vi aldri har tatt Luna på en tur med oss, jeg elsker å vite at det er et alternativ her!

jeg kan ikke anbefale dette hotellet nok hvis du planlegger en tur Til Charleston. Servicen er fantastisk og fra det øyeblikket du går inn på hotellet du blir behandlet så godt! De ansatte går utover for å gjøre oppholdet fantastisk!

Siden vi var ute etter å slappe av og hvile litt i løpet av denne lille ferien, planla Jeg ikke for mange ting For Scott og jeg å gjøre mens Vi var i Charleston. Ærlig talt, jeg bestilte noen reservasjoner for lunsj og middag og forlot resten av våre dager vidåpne med ingen planer. Jeg ville ikke føle at vi rushing rundt og prøvde å komme fra ett sted til et annet; i stedet ønsket jeg bokstavelig talt å ha minimale planer og bare gå rundt uten omsorg i verden.

Så langt som hvor vi spiste, gjorde vi reservasjoner for:

• Poogan ‘ S Porch: amazing brunch-anbefaler på det sterkeste! Scott elsket Deres Bloody Mary (med svart pepper vodka) og vi bestilte kylling og vafler (så bra!) og barbecuban sandwich (bland Mellom En Cubansk OG BBQ sandwich). Oh, og mac og ost var guddommelig – vi bestilte det som en forrett!

• Hall ‘ S Chophouse: BESTE måltid jeg har hatt PÅ LENGE! Bokstavelig talt var det fullt etterpå! Alt på menyen hørtes deilig (ganske sikker på at du ikke kunne gå galt med noe!), men vi dele en caesar salat og et par unser wagyu (smelte i munnen delish!) For å starte, Bestilte Scott den spesielle som var en bison biff, og jeg bestilte deres petite filet. Vi deler også en bakt potet og asparges som våre sider. Absolutt ET MUST hvis du besøker Charleston!
  • Martin ‘ S BBQ Joint på James Island: Scott og jeg møtte sin bror + familie her (de var også i byen haha!) en ettermiddag for å se college fotball. Det tok ca 15 minutter Via Uber fra hotellet vårt, men det var en morsom, avslappet atmosfære med god mat. Vi satt utenfor (de har mange spill som jenga og cornhole) og de hadde mange Tver som spilte fotballspill. Absolutt anbefale nachos!
  • Møte På Markedet: festet til lobbyen på hotellet, er denne puben perfekt for å ta en rask matbit-og drikke! Scott og jeg spiste lunsj her-jeg fikk en salat og han fikk fisk tacos som så fantastisk ut. Perfekt sted for salater, smørbrød og andre lettere biter!
  • 5Church: Så mange av dere anbefalte denne restauranten! Vi gjorde en tidligere reservasjon her, så det var ikke for opptatt som jeg elsket! Miljøet er fantastisk-i utgangspunktet er det en gammel skole kirke som har blitt renovert til en restaurant (tenk glassmalerier, mange buer). Middag var delish-Scott fikk en tunfisk sushi roll og jeg bestilte en burger – det var mange sjømat alternativer også!

Det kan høres ut som alt vi gjorde var å spise I Charleston, men vi gikk rundt ganske mye om dagen. Hotellet ligger ved Siden Av King Street som er bokstavelig talt miles og miles av shopping og restauranter. Vi brukte mye tid på Å gå King Street og popping inn i forskjellige butikker-overraskende ingen for meg! Vi stoppet i mange barn / baby butikker Og Scott tilbrakte en stund i et eksklusivt barberbutikk haha! Du kan bokstavelig talt tilbringe hele dagen på King Street og aldri kjede deg!

Så mange av dere sendte meg dine anbefalinger om ting å gjøre og hvor du skal spise I Charleston, så jeg trodde jeg ville dele en oppsummering nedenfor:

jeg hater at vi ikke var i stand til å sjekke ut hver anbefaling, men ærlig denne turen var mer om å slappe av enn noe annet-jeg mener … ganske sikker på at jeg så totalt som 6 timer På Kontoret på hotellrommet haha!

For de av dere på vei Til Charleston, jeg håper du har den beste tiden, og at denne oppsummeringen var nyttig! Som alltid, takk for at du leser! -En